nnnn.... blö!

Usch vad jag tycker illa om personer som hela tiden måste gå runt till var och varannan för att snacka skit, för att själva bli omtyckta.
Eller nä... .jag tycker inte illa om dem alltid, jag tycker illa om dem när jag själv drabbas.
You don´t have to... jag kan fixa det själv ;-)

****

Igår tog jag en mycket sen promenad med dogsen.
Jätteskönt.
Känner liksom att träningen med Déville gått "sådär" med tanke på att han inte är så mycket med mig längre.
Men det skall ändras på ;-)

Jobbet ringde igår :-)
And horrray, jag ska testa redan nu på fredag.
Hoppas, hoppas hoppas verkligen det är så som jag tror att det är..... för isf, så vill jag ha det!!

Eftersom jag är ledig i helgen, så är planerna på att måla lite. Får se om det blir så :-)
Den sista envisa väggen i relaxen måste upp.... en så simpel grej som aldrig blir klar för att jag inte orkar åka och köra material... haha. Suck!
Lite isolering, en skiva, lite fyllnadsmeck, lister och en tröskel.
Riktigt trista saker att handla.
Dessutom börjar min fantasi fundera om hur jag ska måla om och fixa i matsalen redan... så mina tankar har lite smått övergett relaxen nu, eftersom den går att använda.
Skärpning Cina!!

Nä... nu är det jobb som gäller... men först: En promis med dogsen!
Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0