Mobiler säljes

Jag har 3 mobiler:
2 st använda men i bra skick.
Den andra är oanvänd. Om ni är intresserade kan ni få dom jättebilligt.

Det är följande mobiltelefoner:

1. En ny Nokia med bra kamera och med megapixel.

2. En lite äldre Nokia med vibrator men även den med kamera.

3. En Ericsson med spel.

Jag tar gärna cash, för jag behöver verkligen pengar just nu så här efter jul!
Om ni är intresserade, ring gärna på mobil nr 2.... det uppskattar jag.
Kan ta ett tag innan jag svarar dock.


1. Nokia. Som ny, med kamera:



2. Nokia. Lite äldre modell, men har kamera och som vibrerar:



3. En Ericsson med spel.

 

Kommentarer
Postat av: AK

Hhahha jag som blev så glad för jag vill ha en ny mobil.......ja ja. Dom där ser ju klart lättare ut en din Samsung....min erfarenhet är att just Samsung är lite krångliga?? Men det är väl bara jag. Vet du - vill bara säga att du verkar vara en härlig person, fortsätt vara det!

2009-01-21 @ 10:53:00
URL: http://somfaan.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

En tia bjudet på den första!

2009-01-21 @ 11:29:49
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: DD

Jag förstår PRECIS varför du vill att man ska ringa till mobil nummer 2. You dirty woman...



btw - engalnds mest säljande mobiltelefontillbehör är en liten dildo som vibbar när telefonen ringer. CALL ME NOW HONEY, får en helt ny betydelse....



2009-01-21 @ 11:34:31
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joi

hahahahahahahahahahahahahahaha....

snörvel,snyfft. hahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-23 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0