löjligt

Nog för att jag brukar har problem med att varva ner och somna på kvällarna... men vakna för tidigt på mornarna utan att kunna somna igen direkt har för mig ALDRIG varit ett problem.
Snarare tvärtom... jag kommer inte upp.

Men nu sitter jag här 05:10.
Jag har varit vaken i ca 40 min och känner mig bara mer och mer lycklig över att jag börjar 12 idag.

Igår, efter hotellbilderna på tv, så blev jag lite sentimental och började kika igenom alla bilderna från vår resa dit. Fann en bild från det förflutna som är så himla fin.
Meckade lite med den i psp, men tyvärr så är den lite suddig från scratch .... annars hade den varit super.
Insåg även att de måste stått precis utanför "vår lägenhet" när de filmade från hotellet, då vinklarna på tv var exakt som på våra bilder.

Thailand i all ära, men nästa gång jag åker utomlands (jag nöjer mig med stugan) vill jag åka till Scottland eller Irland.

Åh... appropå ingenting.
Alla barn......... "Mig" stavas "mig" inte "mej"......

Nej nu alla monsterdiggare skall jag bannemig försöka sova lite igen!

pssssst!
Det snöar ute ;-)

Kommentarer
Postat av: Limi

här är en till som inte kan sova, vaknade vid fem, o här sitter jag nu... 06.10

2009-01-15 @ 06:09:48
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: DD

VA? Jag vakande kl 06.00 och det var för att mobilj***len ringde. Somnade om och sov till 06.30. Nu e man på jobbet..... inte sooooova...INTE SOVA...sooovaaaaaa....



2009-01-15 @ 08:15:11
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cin

Yeaahhh!!! jag somnade om, och vaknade nu vid 10 tiden... gäsp

2009-01-15 @ 10:31:37
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0