kall

Vad kall du är.... !
Det är för att jag är död. 
Det är även därför som min hy är svagt genomskinlig med en blåvit nyans.      

Men jag är lika glad för det. Så glad som en iskall bitch kan vara :-)

Nu är jag trött också.

****
BTW
Har ni försökt disk med en 15 åring ang saker som typ ämnet "ålders - och därmed även  känslo- skillnader mellan en 7 åring och en 15 åring"?
Det går inte.
Tankebanorna som 15 åring, svajar i helt andra banor och jag lyckades verkligen inte hänga med där.... En liten kommentar, ett förklarande... blev till en vriden kommunikation med anklagelser från 15 åringen att jag inte förstår situationen alls.
Det enda som då återstår för mig att göra, är att sluta disk - för man kommer ingen vart . Bli tyst och undvika ögonkontakt.
Sedan skall jag med ljus och lykta efter en bok:
- "How to speak to a 15 year old" - Handbok för icketonårsföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0