ingen ide....

Jag tycker det är jättekul att folk är intresserade av att läsa det jag skriver....
Och här kommer ett litet tips:
1. Klicka i och anmäl på "Bloglovin" så behöver ni inte bläddra in här i väntan på ännu ett underbart inlägg.
2. Jag bloggar aldrig innan kl 07 på morgonen..... :-) Jag sover då ;-)

Men självklart får ni zippa in här oxå, ni är så välkomna så! Du med.....

Nu ska vi se vad som händer i världen, innan jag ringer till värmekillarna och frågar varför jag måste välja mellan att duscha i varmvatten, eller ha varmt i huset.... jag vill ha bägge två på en och samma gång.....

1a Artikeln   
Förslag nr 1 som jag kommer med då är.... Det är aldrig de civila som krigar, det är politikerna och media som ser till att föda kriget.
2. Utan religion, skulle antalet krig minskas. Hur många krig och hur mycket dödande rättfärdigas inte med hänvisning till någon form av religion. vilket egentligen bara är mumbo jumbo och en ursäkt för människan att bete sig som idioter.

Ja..... och det var ungefär det som stod i tidningen i dag.
Ögnade igenom en skrivelse om "catfight" drottningarna Lindsey och Sam oxå, men ansåg inte att det var ngt att läsa.
So... två ilskna kissemissar tillsamans blir en fight... surpice!

Nu är det dags för dagens sysslor!
Bye bye




Kommentarer
Postat av: DD

hehehe....pussyfight



men jag håller med dig om att det är politiker och religion som ligger bakom allt elände. Hur avskaffar vi dessa två saker? Folk kommer ju alltid att ha åsikter och jämföra dessa med varandra och tillslut ge varandra på käften för att dom tycker olika och inte kan komma överens. Jag vet!!! Avskaffa åsikter! Men...det finns ju länder där man försökt det och det funkade ju sisådär...happ...



Avskaffa människor?



2009-01-05 @ 08:30:11
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0