i väntans tider

"Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge"

Ändå är en sådan sak som väntan, så fruktansvärt olidligt.
Väntar med iver på uppdateringar från M hur det gått... när han gjort det... m.m
Vill ju höra hur det gått.

Min irritation över småbarnsföräldrar som envisas med att tvinga med sina barn på shopping i centrum istället för att gå till en lekpark och leka, växer alltid så här vid lunchtider.
Då är barnen less, efter att ha tillbringat fm i en vagn, och kön till micron i foodcourten (står mittemot vår ingång) är milslång.
Det borde vara förbud mot shopping med småkids!

Och jag är sugen på McFlurry Lion De Luxe!!!! För jag har inbillat mig att den är god ;-)

TBC (inte sjukdomen, utan to be continued)

Kommentarer
Postat av: nillo

nyfiken...meddela hur det går;-)

Upptagen mellan 15,30-17,30 messa isf....kraaam

2009-01-19 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0