hrm...

Gillar inte min kamera när det gäller att få fram bilder på sig själv som jag kan leka med.... den är föööör nogrann!

 Ringde FK idag och de ringde upp mig. Smidigt och bekvämt, slapp jag sitta i kö med mobilen :-) Dessvärre fick jag inget svar på min fråga, då deras system låg nere och hon kunde inte kolla ngt.
Hrm... stackars människa som måste sitta och ringa upp folk, men inte ha ngt fungerande system att kolla i. Skulle inte vilja vara i hennes skor.
Hur som helst, jag har förberett ett nytt intyg och tar det med mig idag :-)

 Det ringde hemligt nr  på min mobil.
Jag svarade inte, för jag stod i telefon... men jag är alltid nyfiken på vem det är som ringer.
Efter en stund ringer det igen... hemligt nr.
Jag svarar och det visar sig vara ett produktionsbolag :-) Ang statist jobb! KUL!
Dock var inspelningen i morgon, och jag jobbar :-( Dessutom har jag ingen aning om vad det är... Men det spelar ingen roll eftersom det alltid är en bra erfarenhet att göra olika saker.
När jag ringde M sa han såklart:
- "tänk om det var en porrfilm"
.... suck... .karlar..... 
- Kanske det, svarade jag... men jag kanske kan lära mig ngt därifrån med *asg*!

Åhhhh.... idag slutar jag 16:00....


Kommentarer
Postat av: Daniel

heh ja dessa karar suck!

2009-01-12 @ 23:06:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Orange





Cool att du jobbar med Porrfilm och är öppen med det!!









2009-01-13 @ 13:15:38
URL: http://folkparksgatan.blogspot.com
Postat av: Orange

Hrm... haha... mnjae... Orange... jag jobbar inte med porrfilm. Ledsen att göra dig besviken.... Men om så varit... så hade jag säkert lärt mig ngt av det.

2009-01-13 @ 13:21:29
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0