godmorgon

1 st smoothie med banan och jordgubb.
Mums. Gott.



Idag är det butiksjobb som gäller och jag ska stanna på vägen för att köpa lite fikabröd .
Jag själv skall dock inte ha något, för fjärils stjärten behöver förminskas lite.
Ingen jävla diet eller ngt... men ska försöka låta bli kakor och sötsaker (min svaghet, blivit lite mycket fika på sista tiden)... samt nu har jag äntligen tid att börja träna.
Sats kort vill jag inte "satsa på" *hehe*
Eftersom det är dyra pengar och jag vet att jag aldrig lyckas ta mig dit.
Det är det som är det jobbigaste av allt.
Att ta sig till träningslokalen.
Men om jag lyckas få upp tempot lite, så skall det nog gå schmutt.

Maken börjar sitt nya jobb * shit, att han skulle byta en dag trodde jag var "out of question" * i mitten på februari och jag har som sagt redan börjat sniffa på mitt, även om jag ska in och jobba i butiken idag.
I morgon åker jag till Danmark, men misströsta inte... laptopen åker självklart med :-)

Fötterna värker fortfarande efter klackskorna i veckan... och inte heller har det blivit att vi kommit iväg till buttericks för att hyra kläder tills i kväll heller.
Jävla skit!!
Men ... vi lyser upp med vår härliga närvaro iaf.
... om mattan itne får motorstopp!!


Kommentarer
Postat av: mia

du glömde mig.... jag hann inte ner i väskan=(

lycka till på utbildningen

kramis

2009-02-02 @ 07:53:37
Postat av: Daniel

å du bjuder väl mej?

2009-02-02 @ 10:45:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0