gäsp

Fastnade vid filmen om Tina Turners liv.... den är bra.
Oavsett vilken börda man har, så kommer man ingen vart om man inte gör sig av med den.

E valde att tillbringa natten hemma hos en kompis och jag känner mig helt förstörd för att hon glömde mobilen hemma. Visserligen sade hon godnatt när hon åkte, men jag vill kunna säga godnatt när det är läggdags oxå.
Min lilla flicka har blivit så stor....

O har gått hela dagen och jublat över att mamma är hemma.
Känns lite overkligt faktiskt.
Jag brukar ju vara ledig helg, men nu känns det som om jag varit ledig två helger på raken pga att jag faktiskt hade semester t o m fredagen förra veckan.
Så jag har bara jobbat 6 dagar :-)

I februari bär det av till Danmark för mig. Förhoppningsvis blir det samma tid som bror åker över, så får jag sällskap :-)
Funderar på att packa ner M.S i resväskan oxå... hon kan behöva vila upp sig lite efter allt snor ;-) Så jag har en Breezerkompis på kvällarna hehe....

Nu är det läggdags, och i morgon skall snickeriet börja.
 Min tanke var att det skulle börja redan idag... men jag tog itu med tvätten, och kidsens kläder.... och vips så hade jag öst ut allt, burit ner en klädbyrå och möblerat om för att få bättre plats med alla kläder.
Även en säck med gåvor till E.W uppkom :-)
Hur som helst så införskaffade vi iaf allt material så jag kan sätta igång direkt i morgonbitti när jag vaknat.
Jag har beställt gosväckning från O... han brukar vakna tidigt ;-)

Godnatt min skatt!
Dröm sött men inte blött!


Kommentarer
Postat av: Malin

M.S kan bara tolkas som min syster? Hm, breezer kompis vet jag inte... hon ska ju vanta pa mig?! :/

For ovrigt hoppas jag du tar hand om henne at mig sa lange. ;) Take care both of you :)

2009-01-11 @ 16:02:16
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0