gårdagens riktiga outfit ;-)



Svart polo, mil gröna brallor och svarta strumpor.
(obs... kabeldragningen under bordet är jag icke ansvarig för. Jag brukar bara pika min käre make med att dra ut kablarna för att visa att han inte har koll på vilka som är vilka. Av någon underlig anledning blir han putt då... men men)

Kläder idag:
Svarta byxor, svart polo, svarta strumpor.

Den 31a är det fest med "tusen och en natt tema". Jag ska nog dra på ett lakan och hänvisa till misslyckad magdansösdräkt ;-)
Jag vet ju i dagsläget inte om jag jobbar eller inte.
Slutar jobbet den 28e, men har sagt att jag kunde jobba lördagen om det behövdes och fick "eh... ja... jo... får se... eh... kanske... kanske inte" som svar... så jag vet inte riktigt :-)

Åh... på tv var nyss det hotellet vi bodde på när vi var i Thailand sist! Coooolt!!!
Vad jag vet så är kidsen med på deras reklamfilm oxå... :-)

Kommentarer
Postat av: DD

Det är något med den här bilden som får mig att bli kåt! Kan det vara bakgrunden? Kan det vara skärmbilden? kan det vara kabedragningarna? Kan det vara dom militärgröna byxorna?



Men jag känner mig bara sådär.....rrraaauuww



2009-01-15 @ 08:07:05
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cin

:-)

Sträcker stolt på mig ;-)

2009-01-15 @ 10:30:04
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0