försäkringskassan

Artikel

Vet ni vad som gör mig mest förbannad?
Ansiktena utåt i den här härvan, består av vanliga människor som INTE varit med och bestämt vart indragningarna ska ske. Och de har heller inte bestämt hur och när det ska betalas ut....
Vanliga människor som dag ut och dag in får ta skiten för vad andra bestämt.
Dag ut och dag in får de ta arga och irriterade kunder, och inte kunna säga mer än vad som syns i datan.

Jag tror inte att personerna som jobbar på kundsupporten på försäkringskassan, är långvariga där. Jag tror att Sveriges regering använder denna kundsupport som tortyr redskap. Psykisk tortyr.
Gör du ngt fel i ditt liv, så blir du anställd av regeringen... placerad på förs kassans kundsupport och... .får .... inte.... bryta... ihop!

Det minsta jag kan göra är att vara så trevlig jag orkar, trots att jag är arg över situationen ;-)
De är ju bara människor, bundna till ett system.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0