förändringar

Just nu har jag möjligheten att stå vid datan på jobbet.
När jag kommer hem, så sitter jag ofta framför datan och pillar med program, bloggen eller läser något intressant (eller t o m ointressant).
Eller jag gjorde.
Det är så enkelt att ta en kopp kaffe, och glida ner i stolen... men nu skall det bli ändring.

Jag har lagt dataförbud på mig själv hemma.
Stenhårt till en början, men sen kanske då och då.
OM det inte skulle funka, så är det den stationära som ryker (sätter mig inte lika självklart med laptopen) och får ge plats åt annat.
Rensning bland tv apparater blir det snart oxå, om inte tvn slutar vara en mittpunkt i vårt hus.
6 st tv apparater, i ett hus på 140 kvm..... e lite onödigt.

Soffliggardagarna är numera förbi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0