!

Det fanns en bild bland vår samling... en bild som jag velat radera och trodde faktiskt oxå att jag gjort så.... men bevisligen inte överallt.

Det är en bild på min bak.
Den är inte vacker. Den är hemsk.
Det är en bild som skulle kunna göra mig till en stolt anorektiker (även om det är en hemsk sjukdom som kan leda till döden).
M a o... den är grotesk.

Skinkorna hänger otränade, viktpendlings drabbande (jag har vägt 109 kilo som mest) och celluliter på låren stora som kratrar! Till detta har jag enbart en bikinibyxa att skyla över med.... vilket inte hjälper.
Jag ligger på alla fyra och bilden är tagen bakifrån.
Bilden kommer icke att publiceras!

När jag bestört utropar då jag upptäcker denna bild, så svara min make mig (smart ass):
- Men, du ser inte ut så längre!

HUR FAN SKA JAG KUNNA KOLLA DET?

Ok, jag försökte iaf....
Se om 6 mån i trappor 4-6 timmar per natt, hade ändrat formen på dem (trots att jag inte springer där längre)
Men jag vet inte.
Det som nu återstår är att jag ställer mig på alla fyra, i klädd bikini och M fotar i samma vinkel.
Resultatet därifrån är det enda jag kan lita på.

Jag blev så sur att jag var tvungen att köpa en MCD glass med kolasås idag :-)

... nu är det krig i rövskogen.....

Kommentarer
Postat av: DD





;D







2009-01-15 @ 15:35:42
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: romina

jäääättefin blogg :)

2009-01-15 @ 16:45:50
URL: http://rminaa.blogg.se/
Postat av: nillo

men den var sååå god med;-)

2009-01-15 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0