En sak till

När jag är klar med relaxen skall jag snickra ihop en "walking closet" till mig och min dotter.
Hon är ju galen i kläder och skor, smycken och dyl... och jag har en del att lära mig där ;-)

Jag är överallt omgiven av tjejer som är tjejer...... och jag tvivlar starkt på att jag kommer bli likadan, men vissa saker börjar jag faktiskt bli mer och mer intresserad av.
Skumt (åldersnojja kanske)!

Väskor, skor och dyl som jag tidigare inte varit intresserad av... men nu..... Nu behöver jag en ny garderob för att bättre få en överblick på vad jag har.

Dessutom....
Jag läste någonstans, att det fanns sidor där man kunde beställa lösögonfransar som inte var alltför dyrt, via nätet (typ 50-100 kr st) och nu skulle jag vilja ha tips om vart!

Och ni alla bröllopsintresserade:
GLÖM INTE ATT DET SNART ÄR DAGS FÖR BRÖLLOPSMÄSSAN!!! 
Där de vackra dekorationerna görs av Lámorosa
jag menar... kan det bli mer romantiskt än bröllopsmiddag med sådana här dekorationer?


Kommentarer
Postat av: nillo

www.lamorosa.se

Inte glömma dem med;-)

2009-01-10 @ 16:49:03
Postat av: Cin

.... fixat ;-)

2009-01-10 @ 23:15:35
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Limi

Man får allt man vill :-))

Det man inte vill ska man däremot försöka låta bli...

2009-01-10 @ 23:33:06
URL: http://limi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0