did I do that?



Yep... så här ser den ut so far :-)
Spets och band kvar... men kolla liksom.
JAG har sytt den. Sist jag sydde ngt var dock kläder av tygtrasor hemma hos farmor när jag var liten... inte ens gardiner har jag fixat ordentligt.

Men jag kan lägga en dopklänning till listan iaf :-) *stolt* ... och det roligaste av allt är att den hinner bli klar till Zigges dop, och kommer sedan bli en vandrar klänning.
Har fler bilder, men efter att ha laddat upp denna, så fuckade hela alltet ur...

Förutom klänningen, så blev det även nya gardiner inne på toaletten i stugan.

***

Min käre far ligger på sjukhus... svårt att andas.
De vet inte vad det är, och han måste ha syrgas hela tiden.....
De misstänker propp i lungan, men skall göra fler prover i morgon.
Min kära lilla pappa..... bli bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0