Återigen dött....

Man kan, trots att det faktiskt rör sig en del människor i centrumet, inte direkt påstå att det är någon folkrusning hit. Snarare tvärtom.
Och bara för det, eller så är det bara en tillfällighet... så kom det flera kunder in hit på en gång.

Spanar, kikar, funderar och undrar om jag ska ta mig fram till dem och fråga om de undrar över ngt... eller om jag kan hjälpa till.
Risken är dock väldigt stor att jag snarare skrämmer iväg dem..... ... se... jag tittade upp... .jag frågade, och kunderna försvann... ... nu skriver jag igen, och de "pluppar" in... hrm.....

Jag står här, och maken är i ishallen med kidsen and "the Thompa" family... där vill jag oxå va ,-) Men jag ska inte klaga... har ju faktisikt varit ledig i 10 dagar nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0