äntligen hemma!

Dagen bestod mestadels av tid inne på kontoret med lev.reskontra. Skönt att ha ngt att göra hela dagen.
i morgon skall jag ta itu med att rensa ur all skit som ligger på hyllorna på kontoret, personalutrymmet samt lagret... då har jag att göra ett par veckor iaf ;-)
I morgon hoppas jag på att få höra från "dem" om det nya jobbet ;-)
Efter jobbet åkte jag hem till syster en liten stund... käkade mat, drack kaffe och snackade en massa!
Trots att vi jobbar ihop, så är det såååå mycket som bara måste sägas, och bara måste disk när man väl träffas hemma.... och mamma var ju med å ;-) Maaaaaamma!

Min käre make tillbringa dagen med barnen och svärmor i Kista. Biobesök och handling av "julklappar" eftersom mormor tillbringade jul och nyår i Spanien.
Kanske ett alternativ till nästa år? Nääää.... då hyr jag hellre en stuga i kiruna... allt för att få julstämning.

Får jag det nya jobbet så är jag ju dessutom mycket ledig runt jul, och då kan vi börja planera redan nu :-)

Om en liten stund bär det av mot spåret tillsammans med dogsen.... Skönt när det är kallt, men inte den bitande kylan som varit.

6 dagar utan cigg!

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice, det är jag med ;D

2009-01-06 @ 22:14:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lisa Martinsson

neh det är inte lätt för små djur. Men jävlar om det är någon som har kastat vatten på honom :O

2009-01-06 @ 22:55:51
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

jättefin bild på din header :)

2009-01-06 @ 23:18:49
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0