Ahhh... ledig dag ;-)

Jag var extremt trött igår när jag kom hem och orkade inte göra många knop alls.
Så jag tog den mogna beslutet att ladda ner Knothole Island.
... Det visade sig inte vara sååå moget med tanke på mitt trötta tillstånd.
Jag avbröt mig själv, när mina ögon nästan blödde av trötthet, och jag knappt längre kunde hålla dem öppna.
Klockan var då 03:00.
Så idag blev det sovmorgon till.... ja ... hehe... 12:00 .-)



Och underbart underbart!
Jag fick tillbaka min hund. Min underbara hund :-)
Allt jag behövde göra var att offra en människa i kryptan, så kom han tillbaka.
Dessutom... de extra kilona jag dragit på mig när jag ätit paj och dyl... gick att få bort med lite diet drycker... hahahaha!
Tänk om det gick så snabbt i verkligheten oxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0