Well well well

Nå va sko ja sej?
Nu har jag iaf infunnit mig i Danmark. 
Resan hit gick bra, trots att jag inte hann plocka upp min fripassagerare (hade varit roligare om jag hunnit).

Första frågetecknet jag fick var hur jag skulle få plats med allt, samt hur jag skulle ta packningen... säljväskan skulle ju med, så vart skulle jag lägga kläderna då?
Hur som helst... med facit i handen... så hade jag ju faktiskt kunnat ta en ryggsäck. Det gick ju faktiskt att ta bagage om jag ville. :-) 
Men är man som jag, så läser man allt innantill och följer texten slaviskt. Det som inte finns där, existerar inte. 
Men å andra sidan hade ju natten varit mer varm, om jag fått med mig ngt att sova i...... 

När jag väl kom till flyget, så var väskan jag packat för tjock... detta upptäcker jag när jag kommit fram till mitt säte och har fått mina stolspartner (för jag sitter längst in...) att flytta sig.... och jag tvingas backa ut igen, för att be flygsyrrorna längst bak om hjälp att placera väskan.
När jag väl satt mig... så kommer jag även på att jag faktiskt hade en del saker där som jag hade velat ha vid stolen.
Men... väskan låg längst bak i planet, och jag var i mitten. 
Inte riktigt läge att mecka sig ut igen... så jag lät det vara.
Skall dock se om jag inte kan finna ngn billig liten väska där laptopen går i... kanske har min bror ngn som han kan ta med sig, och som jag sedan kan få av honom när han kommer hit... om han kommer hit.

När planet landat så satt jag snällt kvar tills alla flyttat sig, innan jag kunde gå längst bak i planet och plocka min väska. Efter en stund var så gjort och jag knatar ut.... 
Normalt sett.. så är jag en följare. Dvs jag följer strömmen och tar mig ut.
Nu var det tomt. Inte en kotte att följa efter, ingen ström som visar åt vilket håll jag ska gå.
Klacken jag har på skorna kändes mer som styltor vid det här läget... och den kändes knappt alls när jag provade dem.
(I dag blev det gympaskor..... trots dresscode.... men mina fötter värkte så in åt helvete!!)

Sängen var urskön. 
Hotellet är ok... jag menar, vad ska jag jämföra med? Jag ska sova här... that´s it!
Dock frös jag mig genom natten och har nu vridit på för att testa elementens max effekt. Det är ju ingen jävla igloo jag valt att sova i......

Jag gick och lade mig redan vid 20 (Dansk tid... vad är kl då i SE? Samma?), läste lite bok och smsade till min lilla snutta som hade sådan extrem mamma separationsångest.
Hon e för go..... 

Internet fixade jag idag oxå... som ni ser. 

Kursen gick bra. Hjärnans celler är spända till max, för att kunna förstå danskan. Avslappnande blev det när den skandinaviske bossen gästade oss... och talade engelska...hurra!!!!

Nu ska jag plugga lite... 

Ciao

Kommentarer
Postat av: nillo

Hihi...samma tid!

Sade att klacken var för hög men nej du ville inte lyssna...hållning tror jag det var;-)

2009-02-02 @ 17:10:26
Postat av: DD

Men VAD är det du ska jobba med????? *nyfiken*



2009-02-03 @ 09:02:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: nillo

Hitta värsta väckar klockan till dig:http://www.cellbes.se/Product/?mid=355&pid=032629

Måste tillbaka för att stängas av;-)

2009-02-04 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0