heta linjen

När jag växte upp så fanns inte video, tvspel och chatrum.
Eller... det fanns, men inte i vårt hem.

Min mor och far skaffade den första VHS maskinen lagom tills jag flyttat hemmifrån.

Så jag växte upp med den fnissande möjligheten till "heta linjen".
Det var det enda "förbjudna" och busiga man kunde hålla på med, förutom att ringa på andras dörrar och kuta därifrån snabbt som fan.
(Med närmare eftertanke ska fan alla vara glada nu när ungar inte busringer längre... )

Allt detta har varit helt ok i min skalle tills jag såg en annons på facebook idag:
"Heta linjen lever! Dina föräldrar använde det, prova du med"

HOLY FUCKING SHIT!!!!

Helt plötsligt hade 15 nya rynkor landat i mitt face, och röven vuxit ytterligare 15 cm i omkrets.

En gång i tiden var även jag i denna målgrupp... .nu tillhör jag den målgruppens kontrollanter, som annonsen försöker smyga sig förbi!
Men HA!! Vad de inte tänker på är:
Been there, done that!
Försök någon annanstans va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0