gäsp

Nu börjar jag verkligen tröttna på att det tar sådan tid.
ca 5 veckor innan man kommit igenom cykeln ett varv.
Jag vill ju kunna allt nu ju!!

På torsdag åker min kära vän till solen!
Så avis.
Kunde bytit min Danmarksresa mot hennes alla gånger. 10 gånger om!
Have a nice trip baby!

Egentligen har jag extremt mycket att göra... men den där jävla huvudvärken vägrar ju att ge med sig....
Det är ngt som går.
Käre maken ligger nämligen i soffan och snarkar.
Han däckade direkt när han kom hem han.... Däckad av huvudvärk!
Min chef lika så.
Jag hade mitt "esse" igår, men istället för att ligga i soffan och vila, så fick jag kuta runt inne i ridhuset bredvid en hästjävel som bara ville gå in och käka!
Runt runt runt runt runt!
Nej, jag föredrar att sitta på läktaren, smutta på en kopp varmt kaffe (inte andas genom näsan, hästar stinker) och se på när kidsen sliter .... 
Men hade jag inte varit bredvid denna gång, så hade fan hästjäveln somnat!!

Tanken är att åka förbi ex bossen i morgon oxå... och gratta lite! Snubben fyller liksom år i morgon :-)
Detta är ju även förutsatt att han jobbar till stängning..... annars är han ju inte där.. .måste kolla det i morgon.

I morgon fyller C - you slut, you bitch you whore!!! - år, den danske pigen! Säkert typ... 25 eller ngt.
Have a nice fucking födelsedag, and take another sip from me :-)
Tching! Matte bjuder!

Åh alla!!!
Igår! Då var jag näst bäst på norra sidan!!!!
Kan man inte be dem, så får man skrämma dem ;-) Neeeee skojja bara :-)

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: nillo

http://www.fadde.se/#home

2009-02-18 @ 10:18:06
Postat av: DD

ok ok, jag fatatde visst en bit av inlägget...det där om häst och så....men rsten då? Fattar noll. Bimbo, blondin, IQ Fiskmås. Skriver du enbart för att förbrylla MIG eller har du en plan med dina inlägg??? ;D



2009-02-19 @ 10:20:43
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Nillo

1 februari e du med på bild fr festen

2009-02-19 @ 11:58:16
Postat av: Daniel

Gratta snubben

å Denmark e inte fy skam. Många snygga snubbar att sätta ögonen på!

2009-02-19 @ 12:26:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0