forts

Jag har en liten stund till övers nu, men annars är jag praktiskt taget bannlyst från datan nu i helgen.
En kopp kaffe, sen är det städning som gäller.

Öppet hus för Matte i morgon efter kl 14:00. De som vill komma är välkomna!

Smög efter min käre make idag, när han var ute med djävulen.
Den stora, svarta muskullösa, graciösa (hunden alltså) varelsen som springer över ängen.
Han är så fruktansvärt vacker att beskåda.

Jag får ju liksom aldrig tillfälle att göra det på avstånd och se hur han lyder min make.
Inte ens när han får syn på mig och Tyson, drar han iväg för att hälsa. Utan stannar på M´s befallning... 3 meter från mig, 5 meter från min make.
Radarpar.
... om jag bara kunde komma på ett sätt att få in honom med djävulen i ringen.... hrm.....

-----------
Fick solstolsmusen från min make till min lilla netbook.
I love it.
Sällan jag blir kär i teknik, men denna älskar jag och kan verkligen rekomendera!
Super i storleken, behändig till laptop samtidigt som den är exemplarisk till stationära.
Just pga den lilla... hrm... pluppen.... som man sätter i datan, så är den super för netbooks och notebooks!! Den är så liten, att man inte störs av den!!! Endast 1,5 cm lång... hela grejen!
Den här skulle vi ha i vårt sortiment..... dessvärre är det en av konkurrenterna som har den....

Nu heter den ju inte solstolsmusen, men jag tycker den ser ut som en solstol... så därför döpte jag den till det :-)


  
**************
Stressmage har jag fått oxå, efter så kort tid.
Och visst är det hårt... men det är verkligen underbart att "lära" sig saker igen.
Det här jobbet kommer, med min historik, lära mig mycket!
Och jag är så ivrig.

Jag har lagt det mesta andra åt sidan och jobbar nästan dygnet runt.
Undersöker, grottar och lär mig.
Allt fråbn att göra kontrakt, offerter och intranätets verktyg.
Det är massor att lära sig, men när jag står där med kunden så vill jag veta vad jag ska säga och känna mig säker i rollen.
I love it!!!
Men nu är det nog... .dags för fritid.
Maken jobbade sin sista dag på sitt arbete sedan 5 år tillbaka.
Presenterna han fick, fick mig att vrida mig av skratt!!!
Härliga underbra människor ni är!!!!!

Hur många får en Borat baddräkt i avskedspresent???
hahahahhahaha!!!!!

TILL ALLA MINA NÄRA OCH KÄRA, OCH DE KÄRA JAG ALDRIG TRÄFFAT!
HA EN RIKTIGT BRA ALLA HJÄRTANS DAG!!


Slutligen; Från vilken film kommer följande kommentarer?
- Love u man!
- Fuck u Marcus!

Kommentarer
Postat av: DD

Ha en underbar alla hjärtans dag du med!!!!!



2009-02-14 @ 12:59:58
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Cin

I will :-)

2009-02-14 @ 16:06:49
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: bror

filmen heter bad boys:)

2009-02-15 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0