för att inte svika er, mina kära

läsare så tänkte jag att jag skulle knåpa ihop några rader....

Helvete!

Jag skrev faktiskt många rader... men allt försvann nyss.
När man e trött och skriver på en laptop... så brukar man ibland lyckas komma åt saker som man annars inte pillar på. Dessa saker gör att man hamnar i en situation, som man då heller inte kan ta sig ur.... eftersom man inte vet hur man kom in i den.
Skriver man dessutom på en netbook, i sängen... som jag gör... så är risken överhängande för att shit ska hända! Och det gjorde det!

Fuck this shit... orkar inte skriva mer iaf.....

.....


En undran... varför kramas vissa tjejer hela tiden?
Visst är det rart.... men varför gör vissa det med människor man inte hrm.... har kramfaktor med? Och hur vet man när man har det?
Det finns vissa saker inom det där "tjejiga" som jag inte kommer förstå.... kanske lika bra det.
Jag är ju jag, och trots att jag inte trodde att det skulle finnas utrymme till att vara jag... så finns det det... till viss del..... ;-)... som alltid.

Goodnight Sweden (samt  DD, Daniel och Malin) where evfer youh hhhaaaare!

Kommentarer
Postat av: Limi

det där med teknikens under... :-))

2009-02-20 @ 14:09:14
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja och den storasystern som ar athelvete fel pa en strand pa en liten o. :(

2009-02-21 @ 17:35:16
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0