dag tre.... trreeeeeeeeeee

Och jag avskyr danske mer än noegesin ;-)
men om jag saknar det allt för mycket när jag kommer hem, kan jag alltid spela upp ngn skiva i slowmotion.
Herre jävlar!!

"om du undrar ngt, så är det bara att fråga"... .men hur 17 ska jag veta vad jag undrar över, då jag inte vet vad det är han säger... och om jag inte vet vad det är han säger, hur ska jag då förstå svaret.
En stilla tanke har dalat ner i min skalle:
Undrar hur mycket jag kunnat om företaget om hela kursen varit på Svenska eller engelska? Hrm.... 

misstro mig rätt, jag anser att kursen varit mycket givande och jag känner mig peppad som fan för att komma hem och hugga tag i de kunderna som väntar mig.... 
MEN.... jag hade säkert varit säkrare om jag förstått det som sades utanför papprena.... 
Jag 
gillar 
inte
det 
danska 
språket.
Minsta lilla tanke som pluppar upp i hjärnan, så är hela kapitlet förstört för då har jag tappat tråden hajar iiiingenting.

DET... var min överhängande tanke. Tills en svensk tjej kom in i dag, och började fråga oss frågor.... då det faktiskt gick upp för mig att Hey! Jag har ju hajjat lite iaf :-)

I kväll var vi och bowlade, drack ett glas vin. Längtar som fan tills i morgonkväll när jag ska få åka hem till min familj igen :-)
Jag lyckades med en sådan exemplarisk grej som att RAMLA på bowlingbanan :-) HorrrraY!!!

NU... ska jag packa

Ps... ja siss.... du hade rätt! Jag ska i fortsättningen använda dessa skor till krukor! ds

Kommentarer
Postat av: Nillo

Vad ... ... ... sa

Hihi

Ska vara en du för att trilla pladask!

Hahahaha

Välkommen hem:-)

2009-02-05 @ 10:16:36
Postat av: Cin

I shit you not!

2009-02-05 @ 22:12:02
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

Hihihihi

2009-02-06 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0