Aaaaatschooooo!!!

Min näsa har andats in allt vad damm heter.
Frätits sönder av den starka klorin (bra rengöringsmedel för sten golv samt bakteriedödande) doften som jag skurat fogarna med.....
Kliniskt rent på varenda yta och mina händer är med gubbfingrar .... torra..... trötta....

Kan inte minnas när jag sist skurade så här... har ju legat i lä lite.....
Jag har städat, och karln har spacklat. Precis som det ska vara!
Nu sitter han och spelar, och jag plockar! Finally!
Nu är det som det ska....

Och för att jag inte kan vara still (den ihålliga endorfikicken som jag ständigt går på nu, måste ju underhållas med ngt annat än att plugga på "jobbet" och lära mig) så måste jag åka till coop och skaffa nya ben till sängen... är såååå trött på den där trista ramen som bara samlar damm.
Blä!!

Ha det gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0