Sorglig tomhet...

Det är slut.
Existerar inte längre.
Så många dagar, och så mycket tomhet.
Trots att jag försökte dra ut på det, förhala det.. t o m förhindra det... så är det nu slut.
Helt slut.
Aldrig mer få känna pirret, spänningen och kärleken.
Det var oundvikligt, och jag visste att dagen skulle komma... trots det är sorgen tung att bära.
Tomhet, bara tomhet.
Apatisk.

Hur ska jag finna något som tillfredställer mig på samma sätt igen?

Vad har hänt?
Jo.. jag har nu läst det sista bladet i böckerna om Edward och Bella. Det finns inga fler.
Inga kapitel som väntar på mina sömnlösa natt timmar.
Bara tomhet.

Buuuuuhuuuuuuuuhuuuuuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Sandra Gisslar

Åhhhhhhhhhhhhhhhh jag veeet! Visst är det tragiskt när man har läst den sista sidan. Böckerna är verkligen fantastiska. Jag sörjer med dig :(



Jag har just läst klart boken "The host" eller "Genom dina ögon" som den heter på svenska tror jag, av samma författare. Läs den! Jättebra också. Ett helt annan historia men den berör.

Kram från läslusen

2009-12-03 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0