Snorsmak

Den enda smaken som känns i munnen är en svag smak av blod och snor.... äckligt kan tyckas och jag böjd att hålla med... riktigt groze faktiskt.
Nu skall jag trycka i mig ytterligare en alvedon, spruta näsan full med nässpray så jag kan sova....

Håll tummarna för att dagens kur hjälpt mer än gårdagens... mycket värre än så här kan det väl knappast bli... eller?

Svärmor har dessutom fått för sig att jag ska äta en massa citroner....CITRONER!!!??? 
Vad det är för huskur har jag ingen aning om, men jag är böjd att försöka med det mesta nu faktiskt.

Tomten... hur göra i år?
Vet inte hur ni andra har det, men jag har sagt att tomten är sjukskriven.
Sjukskriven pga utbrändhet.
Förr i tiden önskade sig barn slädar och bilar... enkla saker att bygga och därför hann tomten och nissarna med allt innan det var dags för jul.
Nu önskar sig alla barn högteknologiska prylar vilket har resulterat i att nissarna måste gå kurser för att klara av att producera allt, t o m tagit in konsult nissar från Kina.
Detta har då även resulterat i att värdefull tid tagits från produktionen och tomten him self fått rycka in.
Därför är han nu sjukskriven.. sjukskriven pga utbrändhet och kanske måste skicka alla paket i år.... inte lev dem personligen....

Jag kans inte säga att kidsen trodde på det, men det köper mig tid tills jag kan fixa en främmande bra tomte till nästa år... lagom för att göra dem förvirrade ;-)
Mysteriet med tomten måste ju finnas kvar... he he he

Kommentarer
Postat av: Mia

Tomten utbränd.?? gu va smart sagt..



Hur känns det i näsan idag pinglan. Åhh vad sanna och jag mös av att titta på fina magen=) sån vill vi också ha...

2009-12-23 @ 10:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0