Snö snö snö

Vaknar och ser ett underbart vitt täcke överallt!
Härligt.
och mer ska det bli!!
Nu vill jag inte vara här orörlig, jag vill vara ute i stugan, utan gravidmage och busa med barnen.



Igår var det dags. Jackan gick inte att stänga alls.
Om jag fortsatt dragit i kedjan hade den fastnat i huden.
Så kombinationen... snön är här, ingen jacka att ha på sig ... gör att det är ganska så kallt att vara ute.

Tack söta Sara för ett så rart medd som får en gravid hormonstint tant att tjura direkt på morgonen. Det fina med vänner, är att man inte alltd måste umgås hela tiden för att känna vänskapen.
Dito!

Nu hinner jag inte skriva mer, då vi måste bege oss i tid så vi hinner in till Stan och ultraljudet till 10 :-) Efter det skall vi till Sala och på byggmöte.
Hoppas verkligen inte att snön gör att vi måste ställa in mötet, då blir bygget försenat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0