Skönt...

Precis när jag är millimeter från att begå ett hemskt brott, så räddas jag av min käre make.
Får skrika av mig och samtidigt öppna dagens post.
Bland posten ligger nämligen ett kyvert från vår husleverantör med det gladliga beskedet att den 29e januari kl 07.00 kommer första leveransen på vårt nya hus!!!

Hurra hurra hurra!!!!

Det innebär, att inom en månad skall killarna ha fixat vägen och bron så lev kommer fram. De skall även ha påbörjat alt redan gjort klart grunden!
FY FAN VAD SKÖNT!
Något att se fram emot och gör att jag kan bita ihop ytterligare ett par veckor, för jag ser slutet....

Maken är nu även ivägskickad för att fixa det sista innan jul. Lyckades, trots min snoriga hjärna, få ihop till en ToDo list så han inte behöver fundera så mycket.
Själv sitter jag här i soffan, med snorpapper i högsta hugg... funderar på en ny dos med alvedon och försöker samtidigt piska igång hjärncellerna för att fylla i avlopps papprena.

Ett varmt bad skulle inte sitta helt fel måste jag säga... men det finns inget badkar....

Kommentarer
Postat av: Prinsessan :)

GooooooooooD JuuuuuuuuuL <3333 PööÖÖsssSSS

2009-12-24 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0