Shit pommes...!

My god vad trött jag är!!!
Ingen lek!

* Censurerade krämpklagomål *

Det tog musten ur mig att vara på luciafirande i skolan. Hoppas vi iaf får stolar att sitta på när det är dags för sonen på måndag....
Vid varje blinkning, så vill jag bara lägga mig ner och blunda... men icke... jag måste packa för jag ska ju hem till syster yster om ett par timmar.
Sova kan jag göra sen!!
Ser verkligen fram emot att bara snacka skit och umgås... var så himla länge sedan!

Ang min skrivelse till rektorn, så har jag tagit beslutet att själv skriva en artikel om det, om de inte agerar.
Vissa lärare på den där skolan, borde verkligen inte jobba med barn.... men hur ska man egentligen som förälder våga lita på sin magkänsla när det itne är ngt som sker rakt ut?
Ett barn kan ju faktiskt fortfarande tycka väldigt bra om sin lärare, även om den emellanåt är mycket hårdhänt. Det kan även vara så att barnet i fråga trånar efter sin lärares uppmärksamhet, och vill inte förarga mer än vanligt.

När jag talar med barnen nu när de är hemma, så visar det sig att även kidsen som uppträdde reagerade på läraren!
Skandal!!!!
... Nu vet jag dessutom vad hon heter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0