Nope

Blev inget WOW.
Jag bakade istället... toscakaka.. med marsipan och kokos.
Mums.... mycket saftigare och godare än den torra biten jag gjorde förut.
Svärmor sparade den, men jag kastade ut den till fåglarna när hon inte såg på.... hehe.
Tror faktiskt att svärfar gillar mina bakverk.... för idag fanns det inte några ägg hemma, och då kunde jag ju inte baka. När jag i förbifarten nämnde detta, så rusade han genast iväg till affären och köpte ägg ;-)
Så det blev en kaka iaf.

Längtar som fan efter stugan och jag tror mig ha insett varför.
"sätta bo" är ju en bekant begrepp för alla gravida, och jag har inte något bo att sätta... jag vill bo in mig i stugan, åka och titta på detaljer (tapeter, golv, kakel m.m).

I morgon är det vardag igen... nice!
Har en del saker att kolla upp så jag behöver lite vardag nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0