Nej

Blev ingen utflykt för mig idag.
Men förhoppningsvis i morgon.
Fattas bara att det skulle vara slut när jag väl kommer iväg, alternativt att det inte finns någon som kan hjälpa mig att ta ut prylen när jag införskaffat den.
Inslagningen lär bli problem den med.... den e lite... eh... stor.

Inte heller blev det en promis till loppisen idag.... får ta även det vid annat tillfälle.

Maken har stått och gjort "nonna" köttbullar hela dagen, och de smakar gudomligt!
Aldrig mer färdigköpta köttbullar!!!
Vi har trånat efter det där receptet i evigheter, och nu har vi det äntligen då det finally gick fram att gn inte längre kan göra köttbullarna... hehe....

I stället för härlig frisk luft, så blev det till att sitta framför datan.
Jag hoppas med att kunna avklara bakning i kväll/natt och får därför offra allt annat.
Kanske en kort promis i det underbara vintervädret i kväll.....

Usch och fy!!
Lekte lite med webcameran och tog bilder.
SHIT så jag ser ut!!!
En stor jävla koloss!
Bara sväller mer och mer hela tiden.... efter de där bilderna har jag ingen lust att gå ut bland folk!
Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0