Mitt är mitt...

Tog lite lång tid att få in ett inlägg i dag... först sov jag, och sedan var det en minikvinna (dotra) som snott min dator... Fick tillbaka den för en liten stund sedan.

Dagarna här går sakta framåt, men de ser iaf ljusare ut.
Idag ska jag ut med bilen en sväng och se hur det går. Antingen blir det bara en vända runt om i området, eller så kommer vi kunna ta oss fram till vårt mål, som i dag är Rusta.
Vad vi ska göra där vet jag faktiskt inte, förutom att komma ut lite.
Har tryck i magen idag oxå, men inget bebishuvud där iaf. Så det är bara att köra på.

Egentligen skulle jag skriva mycket mer men jag har sällskap av Gammel Nonna just nu och hon är väldigt pratglad. Blandat Italienska och Svenska, så jag måste verkligen ha stenkoll på samtalet... annars kan det gå hur som helst.
Så jag får helt enkelt pausa och skriva mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0