IKEAtårar

Man kan ju bli besatt av mindre....

Som ni kanske förstår, så blev det ingen IKEA idag. Fullt med värkar, och foglossnings skit.
Trots värktabletter och vila, så ger det inte med sig.
Helvete!!
Jag som verkligen ville till IKEA idag!
Visserligen ska jag inte handla ngt, men strosa och skriva listor i massor kan jag göra. Dessutom, lurar jag mig själv, så kanske det finns ngt som vi verkligen vill ha.
Först måste man åka runt och se vad som finns.... sen kan man välja därifrån.
Att enbart sitta här hemma och surfa, ger mig inget... jag vill klämma ohc känna om så maken ska dra mig i en vagn genom IKEA!

Inte bara det att jag inte kan åka dit i dag, gör mig sur... utan även att det nu kommer vara stängt (kanske inte i morgon hehehe) eller vi upptagna med annat och kan inte åka förrän nästa år!!!!!
Hur hemskt är inte det!
Ok... nästa år är bara om ngn dag, men ni förstår väl min frustration.
Nu har ytterligare en dag försvunnit från min agenda!
Morr!!

Tog mig iaf i kragen och drog mig upp för att göra pannkakor som jag lovat kidsen.
Kokospannkaker fick det bli idag.
Grymt gott.



Eftersom maken fick ta Emilia, som väntat hela dagen på att få åka till IKEA, ner till centrum istället... samt att Oliwers två kamrater skulle hem efter mat (det var väldigt viktigt för den ena killen att få äta här... hehehe... sötis) så fick de käka innan....
När alla var klara, hade jag fortfarande mycket kvar att steka... vilket resulterade i att jag sedan satt ensam och åt.

I morgonbitti är det inhandling inför nyårsmaten. Hoppas verkligen att jag kan åka med.... annars får maken ta den biten själv. Han börjar ju bli van vid det.... :-(
Vi har ojjat oss fram och tillbaka om vad vi ska göra, och surfat runt bland en massa recept... och kom tillslut fram till ett recept som verkar enkelt och relativt "billigt" i inköp.
Lite snittar skall oxå göras....
Förrätt och efterrätt blir enkelt även det.

Raketer?
No thanks... detta år hoppar vi raketerna.... Slöseri med pengar. Kan titta på andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0