I helgen ska jag banta!

I helgen ska jag banta.
Inte "banta" banta utan banta.
Av alla de godsaker som kommer finnas i min närhet, så tänker jag inte gömma undan en enda pryl.
Tänker dela med mig av allt, vilket automatiskt får den följd att jag inte äter lika mycket.

Första helgen på nästan två månader, som vi kommer ut till stugan. Går resan dit bra, så blir det fler gånger :-)

I morse klämde maken lite kärvänligt på min överarm... log och sade:
- Det är du och Samuelsson, love.

WTF???
Samuelsson i all ära, men något säger mig att det är storleken han syftar på.
Omfånget.
För det är inte muskullaturen (hrm... är det verkligen rättstavat? ser konstigt ut) iaf.... Samuelssons stenhårda överarmar vs mina som ... ja, ni vet hur kroppen på ett sjölejon skvalpar till när det rör sig...

. .
Kanske blir det t o m en liten promenad ute i det gröna (eller vita om även vi fått snö... Östervåla har det).

Philippa tycker iaf att det låter som en superbra idé :-)
Hoppas de övriga kidsen tycker det oxå... de måste ju offra julmarknaden med farmor som annars skulle gå av stapeln i helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0