Hallon + Kola = Hallonkola?

Jag älskar tystnaden.
Den e nice.
Sitter inne i tvrummet och spanar ut för att se om jag möjligvis finner min käre vän skogsmusen.
Men icke... för kallt även för honom.
Misstänker även att det kan vara föga possitivt om jag börjar mata honom med godsaker oxå... det är ju inte mitt hus.
Men musen är söt...

Ironiskt nog, sitter jag nu här med en skogsmus och sparkande mage som mitt enda sällskap.
Svärmor är med svägerskan, barnen i skolan, maken på jobbet och svärfar sover igen lite sömn... galningen går ju upp kl 04 på dagarna.
Lagom till sista kisspausen ungefär... hehe.

5 hallonstänger, 6 dumlekolor och 4 samtal senare så sitter jag nu alltså här och väntar på att ngt ska hända.
Uppdaterar lite i bloggen, funderar över många ACK så trista inlägg bloggare i allmänhet har nu.
Funderar även på det här med radbrytningar.... folk verkar inte veta att man faktiskt kan underlätta läsning i annars så trist material genom att helt enkelt införa en automatisk paus för ögat.

Philippa har utökat sitt utrymme i magen.
Men hon betalar för det inte mer hyra.
När folk tar en förgivet kan jag bli vansinnig, men det känns inte riktigt som om hon tar åt sig mina ord, utan hon verkar helt enkelt tycka att det är hennes fulla rätt att ta den plats hon behöver.
Föga bryr hon sig om mina lungor, min matsäck (som sista tiden varit min enda hobby att fylla) och alla andra tarmar och organ som tidigare hade en given plats där hon nu upptar ytan.
De senaste inblickarna i hennes tillvaro, så har hon haft huvudet neråt (hon känner nog inte av mina fisar... då hade hon valt en annan ställning) och fötterna uppåt... .
Njae... kanske inte hela tiden... fötterna var ju faktiskt, under en väldigt lång tid på 4D ul, uppe vid munnen samtidigt som hennes händer höll för ögonen.

Hur som helst .... detta innebär att hon sparkar uppåt för det mesta... just på den lilla yta där de organ hon pressat undan, befinner sig.
En klunk kaffe = återanvändning när det kommer en spark.
Nej, riktigt så illa är det faktiskt inte.... men det skulle kunna vara.

Eftersom jag sitter och väntar på ngt... som jag inte riktigt vet vad... så skulle detta inlägg bli väldigt långt om jag fortsätter skriva... långa inlägg är svåra att läsa.
Så jag avslutar detta inlägg här, och får ist uppdatera mer vid senare tillfälle om det finns möjlighet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0