Förlossningskliniken..... igen...

Yes!
Förlossningsakuten har återkommit till sin normala sändningstid, upptäckte jag idag när jag zappade på den kassa tvkontrollen som tejpats mer än en gång.
Inget går upp mot de där skrikande vaginala förlossningarna som filmas i stridens hetta men som tur är censureras just den vaginala biten bort.
Enbart ett skrynkligt blodigt ansikte dyker upp bakom mammans alltför höga skrik.

"Åh... It´s my baby... my baby"
- Tror fan det din kossa(känns som ett bra ordval att klanka ner på andra när jag är så stor som jag är... Program från USA är super just då), varför skulle du annars vara där du är nu?
Suck!

Då och då byts dock de vaginala förlossningarna ut mot kejsarsnitts bilder, och jag förstår verkligen varför de skärmar av synfältet för den blivande mamma.
Herregud vad äckligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0