Bläek!

Fy fan vad det stinker!
Det sätter sig i halsen och stockar igen alla celler... bläek!!

Av alla som "bor" här, så finns det en enda rökare. Som röker inomhus.
Har försökt ändra på det sedan tio år tillbaka, utan bra resultat.
Men så är det ju överallt... icke rökare anpassar sig efter rökare. Även fast rökning även är farligt i passiv inhalering.
What to do, what to do... det är ju dennes hus.

-"varför bor du här om du tycker det stinker så?" frågar min dotter....
- "well... av den enkla anledningen att jag inte FÅR bosätta mig ute i stugan för pappa" svarar jag tillbaka.....

Slutade själv röka för snart ett år sedan, och jag skäms över att jag utsatt andra för detta äckliga och stinkande skit...
Bläek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0