107 dagar kvar..

Här går det undan.
Nu är det bara 107 dagar kvar till BF.

Vet ni... jag har inte kört bil på jättelänge!!!
Eller jo! Det har jag.. .när jag körde ner till MVC och höll på att krocka ett x antal gånger pga att jag kände mig helt snurrig och berusad.
Hur som helst.
Jag ser fram emot att prova köra lite igen, så jag kanske iaf kan ta mig runt om här in a da hood.

Jag måste verkligen skärpa mig nu... har absolut ingen som helst lust att ligga inne i skyffet när jag nu kan vara uppe. Men det gör då även det svårt för mig att slappna av och vila när jag måste det.
Idag när Ollan var sjuk, så ville jag ju vara med honom.
Sitta, klappa och prata.

Jag kände mig även så stark idag att jag ansåg mig vara fullt kapabel till att ta en promis till Hemköp för att inhandla isglass mot sonens feber.
Så jag begav mig

Problemet är bara... att det är kallt ute.
Och innehållet innanför jackan är betydligt större i omfång emot tyget på jackan. Jag kan heller inte direkt påstå att min hastighet gör mig varm... utan snarare tvärtom.
När jag gått en bit och höfterna kändes som spett som körs upp i kroppen, så kom jag på mig själv att undra om de långsamma steg jag tar, verkligen gör att jag tar mig framåt?
Fan... sist hade jag ju dotter med, samt SiggeStardust i vagn.
Med händerna på vagnen som stöd, blir det ju liknande en rullator... Skulle haft en sån grej nu.....

På vägen tvingades jag även sakta sakta sakta passera ett gäng grabbar i 16 års åldern ... och jag noterade att deras samtalsämnen efter ett tag böts ut mot tystnad.
Det tog min nämligen ett tag att passera dem.... och jag gissar på att de inte ville dela samtalsämnet de insatt sig i, med mig.

Jag har även motionerat lite.. tränat liksom.
Vickat foten upp och ner, upp och ner ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0