puh....

Det här har varit tufft!
Dels tröttheten samt försöka koncentrera sig på jobbet till 150%. Rapporteringar, analyser och förklaringar på de analyser som jag faktiskt inte förstod från början och som dessutom till mestadels kommer på det fantastiskt idiotiska språket Danska (förlåt Christina, men ... )

Jag menar... ni talar med en som inte förstod varför de hela tiden tjatade om
Jas by shit!
Under flera dagar så kunde jag inte fatta om det var ett talesätt eller faktiskt hade en viktig mening... hajjade inte meningen, och inte heller vad resten handlade om så jag fann ingen röd tråd genom det hela.
Tills jag såg det skrivet samtidigt som meningen uttalades (sista dagen):
Jeres budget!

Suck! Ska det vara så fruktansvärt svårt att tala Engelska?????
Vad spelar det för roll att de lagt ut massa pengar för att ge mig bra verktyg? När verktygen ges till mig via Danska ord kan man likaväl skita i det!
HUR mycket jag än anstränger mig så fattar jag i n g e n t i ng!!

Ser dessutom ut som om det inte blir någon Konsert i helgen! SUGER BIG TIME!!!!
Men här är det prioriteringar som gäller.
När huset väl fotats och visats så kan vi softa ner!

Hur går det med knodden i magen då?
Jovars, det går bra. Den växer och det gör jag med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0