Onsdag... underbara dag!

Ja.. vad ska jag säga. Ytterligare en morgon, efter en näst intill sömnlös natt! Kan ju knappast begära mer ;-)
Underbara, underbara dag... haha!

Dagens agenda, ja jobb så klart... och sedan hem och mecka så allt finns hemma till helgen. Har en del att fixa. Ju snabbare vi blir klara, desto fortare kommer huset ut för försäljning!
Skall kanske en sväng förbi Årsta oxå, eftersom det kära företaget jag jobbar åt inte kör hem prylarna som jag beställer. Borde vetat, så hade jag itne beställt så stora saker..... men ... misshandla de anställda bara, så lovordar de säkert företaget i sig.... morr!

... kunde ha sovit en liten stund till. Känns i ögonen att semestern är slut och jobbet har börjat.
Lite för mycket framför datan.
Huset är så tyst, att det enda jag hör är en mygga och Déville som snusar.....

Dags att hoppa in i duschen och förbereda sig för dagen som anlänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0