mår illa.... goooorilla!

I går kväll mådde jag illa.
Hela natten låg jag halv vaken och trodde jag skulle kräkas.
Idag känns det sådär.... Inga spyor kom och inget annat än sömnbrist blev följderna....
I kväll är sista natten innan jag börjar jobba igen....

Frukost: En underbart god polly muffins (åh polly vad gott, åh polly vad gott) samt en kopp kaffe. "Egentligen" borde jag inte sitta här, eftersom jag inte hann med ngt annat än tomten igår....

Har fått många arb papper under min semester... förutom de papper jag begärde. De har inte skickats. Så .... morr.
Måndagen kommer börjas med administration.

Inför dagen på grönan hade jag glömt min kamera, så det fick bli bilder med mobilen istället. Begränsat med bilder eftersom jag nästan inte hade ngt batteri kvar... men lite blev det iaf. Samt lite andra bilder....


Blåbär/Marräng pajen som jag gjorde ute i stugan... fast när den var halvt uppäten.


Rolig vagn. (min bror heter David)


... och så en liten bunt med grönanbilder....


.
och en video snutt på stugan!

Kommentarer
Postat av: Aidai

MmMmMmMmMmm va pajen ser god ut!! Ska plocka blåbär ikväll och blev sjukt sugen på paj, skulle man kunna få receptet kanske? dreggel

Mejladress: [email protected]

2009-08-04 @ 10:07:11
URL: http://www.mikida-aidai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0