logga in

Bara det korta tid som det tog för mig att logga in, fick mig att totalt glömma det ämne jag skulle skriva om.
Hur galet är inte det?

Fast helt borta är det ju inte. Lite finns kvar även om inte hela texten ligger kvar i skallen, så jag kan nog få ut litegrann.
Aftonbladet tillhör ju en av de sidorna jag dagligen går in på för att läsa.... även om jag borde låta bli.
Och varför borde jag låta bli?
Jo, för jag har kommit till insikt med att det är alldeles för ansträngande för mina ögon att göra mer än nödvändigt framför datan. Skärmen torkar ut mina ögon och jag borde använda glasögonen... borde... för jag gör det inte.

Idag skrev iaf aftonbladet om hur en person som klagat på Mc Donalds i Falun... klagat på servicen där i ett brev där han även lämnat sina kontakt uppgifter.
Klart som fan att man ska lämna sina kontaktuppgifter och klart som fan att man ska klaga på servicen om servicen är otillräcklig eller t o m totalt saknas.
Trots att det är ett snabbhak, så är service även viktigt för dessa restauranger.
Som resultat av klagomålet, satte den styrande personalen upp brevet i personalutrymmen.... så personalen kunde ta del av klagomålet och jobba för en förbättring.
Men där brast ngt.
Tyvärr missade de att ta bort kontaktuppgifterna på den person som klagat, och som visat sig så många gånger förr bland dagens tonåringar, så blir personen kontaktad anonymt och hotad för sin sexuella läggning.
Texten var så tydligt att det kom från personal på Mc Donalds. Och min personliga gissning är att det var just den personen som gav den dåliga servicen som hotade killen privat.
Dagens tonåringar kan fan inte sköta sig, och när någon påpekar detta, så kan de verkligen inte ta kritik.
Generellt - självklart finns det ju undantag - är 14 - 25 åringar så fruktansvärt kaxiga och rent av idiotiska och tror att hela världen tillhör dem. Inte alla självklart, men majoriteten.
Den förutfattade meningen är att dessa tonåringar kommer få det mycket tufft framöver, då de är alla de äldre runt om dem som kommer vara de som i framtiden anställer dem, eller åtminstånde styr över deras öde.
Har ni funderat på om det kan vara därför det är så många unga arbetslösa?
Vett och etikett är som bortblåst och lärare blir nuförtiden allt för oftast utbrända...
 I wonder why!
Om eleverna inte gillar det du gör..... för de gör de inte om du ställer krav på dem...... så utsätts lärarna för dagligen psykisk tortyr i form av hot, glåpord och denna kaxiga attityd.
Ett jobb som däremot kommer kunna ta mycket folk... och som man ser kommer ha många anställda.... (och många andra som misstolkas som anställda) är företaget Malmskillnadsgatan! Horstråket i stockholm!

För ett par veckor sedan var jag inne i stan... och ett par i unga år går förbi på gatan. Tjejen har en mycket kort, vid klänning.. jag skulle vilja kalla den för tunika - på gränsen till tshirt.
Vädret var fint och det var inte heller direkt så att tjejen inte hade benen att visa upp - för vissa har ju inte ens det.
MEN! När hon passerar oss så upptäcker vi... och jag antar att hon inte gjort det..... att för varje steg hon tar, så vippar klänningskanten upp och blottar hela hennes icke trosklädda skinkor!
Vill man verkligen gå och visa upp sig så?

Det fanns en tidigare tid, när man faktiskt hade dessa kjolar/klänningar som de numera kallas..... och då hade man liknande hotpants trosor eller dyl. Små shorts som iaf täckte behaget vid missöden som detta.... Men det vet bevisligen inte alla om.
Åh... och på töntfaktorn.... är de äldre som envisas med detta mode!
Oh... my... god!

Knoddisen... ja den verkar ge mig gaser... eller hela systemet som den håller på att bygga upp inom mig lämnar utrymme för gaser. Och dessa gaser bubblar runt i magen på mig.
Det känns litegrann som sparkar faktiskt... fast det är gaser som bubblar runt i magen på mig... och får mig att längta till den stund när knoddis växt till sig så att den faktistk sparkar.

Nu är det dags för middag!
Seeee you later folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0