back to hell

Eller jag kanske skall skriva "Back from hell" istället med tanke på att den platsen faktiskt skulle vara rena semestern från vad jag är på väg in i nu.
Jag har dock ngt att glädjas åt... nej, jag har mycket att glädjas åt, så det tunga känns inte lika tungt då.

Hur som helst.
Första dagen tillbaka på jobb innebär en hel dags administration, för HELL NO att jag tänker sitta med det på kvällar och helger (som bossen önskar) när jag kan vara med familjen och slita arslet av mig för att hinna göra det som  skall göras innan flytt.
Man har ju som sagt ett privatliv oxå, även om man jobbar.
Dessvärre vill jag ju "sluta på topp" och peppas en del av att jag nu har fler kunder att påverka.
Får se hur jag lyckas kombinera det hela.

Nu har kroppen börjat vänja sig vid omställningarna inför en graviditet och jag längtar tills jag kan känna foster rörelser....

Nej, nu får det vara slut med paus... får inget gjort då och jag har ingen lust att jobba med admin hela veckan (bossen blir så ... mindre glad då).



En undran; Skulle man inte kunna anlita en pollack för detta renskrivande? Skrivkrampen pulserar likt en tidigare totalt oanvänd lem som återupptagits till arbete (vilket det ju faktiskt precis är... ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0