Smygrasse?

Smygrasse!
Det var min makes kommentar till mitt ilskna utlopp grundat på aktuellt repotage om Rinkeby övningen.
Shit asså, vad du än gör, så var inte Svensk i sverige.

Världens pådrag för att militären skall ha övningar i Rinkeby.
Människorna som bor där är känsliga.
Ja det kan jag hålla med om.
Men försvaret hör till Sverige. Militärer finns i varenda land, även om de inte önskas i Rinkeby.
Det har gått ut med förvarningar om att övningen skall ske.
OCH DET RÖR SIG OM 6 MILITÄRER I HELA RINKEBY!

Vad ska de göra om det trots allt skulle bli krig i Sverige?
Psst... inget krigande eller militärkläder får bäras under vistelse i Rinkeby.

Suck!

Och vad som faktiskt är ännu löjligare är själva anledningen till att de ska befinna sig där.....
- FÖR ATT VÄNJA SIG I EN MILJÖ MED BLANDAD NATIONALITET.
Haha... sååå löjligt.

- Aldrig slutar jag fundera på statens behandling - och icke behandling - av sk nysvenskar.
Talar jag vackert om för min Babbeman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0