saknad

Skum känsla det där.

Har ni tänkt på att det är inte den person som slängt sakerna själv, som gjort det valet att skaffa ngt nytt istället, som saknar det kasserade.
Det är den personen som tvingas slänga, och tvingas till att göra ett val - behålla eller ersätta - , eller t o m i värsta fall... får sina saker slängda av någon annan...
Det är de som känner saknaden efter sakerna.

Nu skulle jag så gärna vilja slita ur allt i klädkammaren, lägga nytt golv där och måla om.
Sedan skulle jag åka till IKEA och köpa helt ny inredning till klädkammaren.
Efter det skulle jag börja riva ner garderoberna i sovrummet och göra till en myshörna (nej, inga fler barn produceras.... vi övar bara!).

Men.... då det är fint väder ute, så borde jag ju färdigställa trädgården på framsidan istället.
Och spara garderoben till en regnig dag.

Jag får helt enkelt trycka i mig lite värktabletter och sätta igång.

ROCKA PÅ ROCKA PÅ... SÅ HÅRT DET GÅR!



... vi har en del... .löv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0