Nä... så blev det inte alls...

För när vi åkte så kikade jag ner på den sk biljetten... och såg att det enbart var så att man skulle ringt 1a april och bokat biljetter....
... så det blev skansen istället.

Sällan brukar jag gå så mycket och se på de gamla svenska typliknade bostäderna.... men kidsen fick faktiskt dra mig därifrån.
Tänk vad härligt om man kunde bygga upp en riktigt gammal skånsk gård (det enda som verkligen verkar vara ok att behålla kvar i sverige... annars skänker vi skåne till Danmark) på vår plats....
.... mmmmmyyyyysigt!!
Vädret var underbart och tack vare att vi var där så tidigt så slapp vi de mesta folket, som började droppa in när vi gick.

Nu är det bara två timmar kvar till vi skall vara ombytta och klara... och jag måste nog faktiskt överge solstolen och ölen för att gå in och tvåla in hela mig .... oregelbunda kropp.
Och den ska vi inte tala om.... Jo... jag märker med en imponerande (med lite gnutta avsmak) att omfånget ökat och huden i sig är en väldigt elastiskt fenomen.
Fy fan!!!!

Man hinner ingenting. Och man priorieterar helt galet.
Kanske verkligen dags att öka på hjärncellerna lite och se till att ändra om i prioriteringslistan!!
... innan det är försent....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0