Trolltyg i tomteskogen

Hur många minns den?
För ca 13 år sedan bodde jag ihop med en kompis. Den traditionella och rutinmässiga filmen som vi ALLTID tittade på (om vi inte tittade på Casper - det vänliga spöket) var just denna film:
Trolltyg i tomteskogen.

Jag kan aldrig se den förmånga gånger.... men nu har jag faktiskt inte sett den på ett tag.

"Is och snö, Aldrig tö, och en liten... hö hö hö Eskimö!"
Hur många minns inte den Ryska tomten???

Ahhhh.... I love it!

"Nu ska det bli ett bröllop, vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllopsfest!"

Kommentarer
Postat av: DD

jag har den....brände ner den på dvd till mina grabbar förra julen. Vilken kass kvalitet det var!!! Inte som dagens animerade filmer, men ryske tomten...och bröllopet...och...hahaha =)



2008-09-25 @ 10:09:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hahaha ja vem minns inte den, har själv den på dvd och som sagt inte den bästa kvaliten men den är så härlig " mossan jag mejja ner en hel tomte arme" eller " Fjant var är du ?? - Här mamma !!!!

2008-09-25 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0