Today is the day...

Nu jobbar jag till 16, och sedan bär det av upp till Terjärv!

Packat och klart. En fråga kvarstår... stryka blusen, eller köpa en ny... hrm.... Syrran får iaf kuta iväg och kolla om det finns ngt billigt vitt skit... orka!! Men jag vill inte stryka heller (kan bränna mig)... fast iofs... om jag gör det här på jobbet... så får jag prova den där ångpistolen.
Kan vara cooolt! Kan även pajja blusen ;-) Men då hade jag iaf tänkt köpa en ny.

Nej, jag är inte materialist (jovisst) utan det finns även en baktanke med det hela. Blusen har nämligen krympt en aning i skåpet där den hängt ett tag (tydligen de flesta av mina kläder) och jag skulle vilja ha en storlek större.

**
Nej det blev bättre än så... syrran strök min blus ;-)

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

För att se om jag kan. Såklart.

2008-09-10 @ 13:26:10
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0