Tisdag...

Mitt första inlägg som jag skrev, fick ett abrubt slut när strömmen gick i hela Runby. Kanske lika bra det, för när jag läste det som sparats automatiskt, så måste jag säga att jag inte på något sätt uppskattade den negativa klangen som lös igenom det.
Att man klarar av att vara så negativ som jag emellanåt, vad fan ger de för bra saker? Nada.

Nej, ut med den biten och fram med den andra... ;-)

Nyligen inkommen efter en promis med Déville. Eller... jag försökte gå, men han tyckte vi skulle halvspringa genom hela promisen...
Helst av allt hade han nog velat kuta av sig lite, men jag - min dumma nöt - hade varken leksaker eller godis med mig. Jag tillhör även de som inte kastar hårda pinnar med mina hundar. Pinnar leker man dragkamp med.
Genomsvettig blev iaf resultatet, och jag ser fram emot en härlig dusch.... Duschen är tyvärr upptagen just nu av min käre make....
Meckar med relaxen så länge dårå... :-)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag förstår om du inte hinner ses på så kort varsel.

Men var i sverige bor du då?

Flyttar till malmö eller götet snart tror jag.

2008-09-09 @ 12:38:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: DD

Ta cykeln nästa gång så får den J**** byrackan springa arslet av sig!!!! muahahahaha...



sorry...lite jävulsk idag ;D





2008-09-09 @ 13:29:58
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0